January 31, 2011

Birthday♥


Okay, sekarang entry untuk besday saya. Malam Selasa bersamaan 25 Januari tue, tepat pada pukul 12.02am (mengikut jam nokia aku), Nurul Khaleeda lah orang pertama yang mengewish me a happy birthday ! Tapi, rasanya Amirah Izzah. Why ? sebab my clock lambat beberapa minit. Then followed by Hazim, Megat, Atoi, Khairul Azwan and others.


Tapi, yang buat saya sedih ada sorang tue tak wish saya pun sampai lah 12 tgh malam keesokkan harinya. Dkt sekolah pun tak ! Alih2, esoknya tue baru wish itu pun dkt atas pentas dalam dewan. Sabar je lah ! Dkt sekolah ok lah. Pagi2 tue bdk2 ney nyanyi lagu happy besday. Thanks buddy !


Masa rehat best ! Ramai belanja. Kamil belanja aiskrim, Syahmie pulak belanja RM1. Woo, save budget. Thanks yaww :D Yang lelain tue ada yang bagi hadiah. Si Hazim pulak pelik ckit, hadiah hari jadi aku dia bagi gambar dia ! haha, konon ea gambar tue mahal. Susah nak dpt. Konon ea...


Petang tue plak keluar dgn kak ngah. Dia belanja makan. Banyak lagi yang aku mintak dkt dia. Aku nak baju tapi kitaorang beli kemuadian (sampai skrg blom beli). Takde pilihan sgt lah dkt pilah ney. Engat nak pegy Bahau today tapi hujan rahmat pulak..



Jumaat lepas sambut besday dkt KFC. Aku sponsor kek 1kg. Ada dua trip. I mean first trip ada dalam 5-6 orang. Yang second trip 3 orang. Dorang lambat sebab ada tusyen. Dekat 2 jam setengah aku bersapau kat KFC tue. Btw, thanks ye kawans yang sudi datang ! ilebiu








Syahmie, Umirul & Kamil : TYVR bcoz sudi temankan aku sampai pukul 5 :) 

No comments: